Egy cég működése során, a munkafolyamatok koordinálása vagy a dolgozók nyilvántartása igen nagy precizitást igényel. A mai számítógép uralta világban, már számos olyan program létezik, amelyek a vállalkozók segítségére lehetnek. Az értékesítési rendszer például elengedhetetlen az eladások irányítása szempontjából.
Ilyen programot kínál a Flexium ERP rendszerben található értékesítés és beszerzés modulja is. Az eladások területén előforduló bonyolult műveleteket az értékesítési rendszer sokkal egyszerűbbé és kezelhetőbbé teszi, mivel az ebben a modulban használható bizonylatok egymásba építhetőek. Mivel ezeknek a bizonylatoknak a felépítése is nagyon hasonló egymáshoz, így könnyű áttekinteni.
Ráadásul a készlet mozgásai frissen, a valós időnek megfelelően képződnek, amikor a bizonylatokat hozzájuk rendeljük. Az értékesítési rendszerben az egyes tételek össze is köthetőek egymással. Erre szolgál a bizonylati hivatkozás. Ennek során, a tételek átláthatóbbá válnak, például egy kimenő szállítólevelet és egy vevői megrendelést közös hivatkozással fűzhetünk egybe.