Az injektor felújítás egy idő után halaszthatatlan

Az injektor felújítás egy idő után halaszthatatlan
Az injektor felújítás egy idő után halaszthatatlan

A robbanó motorral ellátott gépkocsik működési elve túlnyomó részben nem változott, amióta az Ottó motor megjelent. A motor az üzemanyag elégetésével mechanikai energiát hoz létre, melyet a gépkocsi mozgatására használ fel. Azonban az energia-előállítás terén rengeteget fejlődött a világ, ennek a hatásfokát egyre csak növelik.

A gépkocsiban kulcsszerepet kapó injektor felújítás a hatásfok optimális szinten való tartásának érdekében történik. Általában véve, négy fő üzemanyag befecskendező gyártó van a világon. Ahhoz, hogy valaki belekezdjen az injektor felújításba, ismernie kell a befecskendező típusát. Bosch, Denso, Siemens VDO, Delphi azok az éllovas cégek, melyek az egész autóépítő-ipart ellátják injektor rendszerekkel. A Bosch közülük a legrégebbi, szinte minden gépkocsi márkában megtalálhatóak. A Denso a japán gépipar remeke, főleg az onnan származó modelleket, Toyota, Mitsubishi, Nissan szerelik fel velük.

A Delphi injektorok az európai márkákban közkedveltek, a Renault, Dacia, Citroen, Ford, Mercedes márkákban fognak találkozni velük, de sokszor alkalmazzák erőgépek befecskendező rendszerébe is. A Siemens VDO még fiatal márka, többnyire az európai ritka gépkocsi márkákban találhatóak, mint a Peugeot, Citroen, Ford, Jaguar, Land Rover. A cégek különböző technikákat alkalmaznak az injektorok létrehozására, de egy dolog közös mindegyikben. A befecskendezők és a nagy nyomású szivattyúk 150 ezer kilométer működésre vannak garantálva. Ezután a munkaszakasz után esedékes egy injektor felújítás. Hogy mikor válik szükségessé az injektor felújítás, azt a tulajdonos hamar érzékelni fogja. Általában a hirtelen fogyasztásnövekedés az első jel, hogy valami nincs rendjén a porlasztóval. Majd később állandó teljesítményingadozást tapasztalhatnak. Ez odáig fajulhat, hogy egy adott pillanatban minden hibajelző kiviláglik a műszerfalon, és a motor ünnepélyesen megáll. Sajnos az injektor felújítás nem olcsó dolog, de ha még üzemképesen szeretnék tartani a gépkocsit, akkor feltétlen szükség van rá.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás